Keväällä 2023 valmistuville tiedoksi

Tiedote

Ti 16.5. kevään 2023 yo-kirjoituksien lopulliset tulokset saapuvat lukioille. Tämän jälkeen rehtori lähettää kirjeen kaikille valmistuville ylioppilaille.

Pe 2.6. klo 18 Energia Areenalla on lakkiaisharjoitukset kaikille valmistuville ylioppilaille. Läsnäolo on välttämätön. Jos et pääse juhlaan, ilmoitathan poissaolosta lukion kansliaan. Muistattehan merkitä kalenteriin tämän pakollisen ja lakkiaisten onnistumisen kannalta välttämättömän harjoituksen. Tuohon tilaisuuteen tarvitaan kaikilta valmistuvilta yo-lakki lakkiaispöydän järjestämiseksi.

La 3.6. klo 11 lukuvuoden päättäjäiset Energia Areenalla. Ovet avoinna klo 10.30. Juhla kestää yleensä n. 1,5 - 2 tuntia. Tästä tulee lisäinfoa myöhemmin.