Kohderyhmä: Oppilaat

Vaskivuoren lukion esittelypäivä 24.1.2024

Tiedote

Tervetuloa Vaskivuoren lukion esittelypäivään 24.1.2024 klo 14 oppilaat & klo 18 huoltajat

Kirje Vaskivuoren lukion uusille ylioppilaille, syksy 2023

Kirje syksyn 2023 ylioppilaille

Vaskivuoren lukioon valitut uudet opiskelijat 2023

Vaskivuoren lukioon valitut uudet opiskelijat 2023

Konekäännös auttaa ymmärtämään vantaa.fissä

Uutinen

vantaa.fi on nyt saatavilla konekäännettynä yli 100 kielelle. Konekäännös auttaa ymmärtämään sisältöjä erityisesti silloin, kun virallista käännöstä ei ole.

Vaskivuoren lukion medialinjan haastattelut järjestetään aikataulun mukaisesti 4.5 - 5.5.

Tiedote: Vaskivuoren lukion medialinjan haastattelut

Myyrmäen suuralue

Turvallisemman tilan periaatteet käyttöön kaikissa Vantaan kaupungin omissa tiloissa avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Tiedote

Turvallisempi tila on paikka, joka tarjoaa paikallaolijoille tunteen fyysisestä, henkisestä ja sosiaalisesta turvallisuudesta.

Osaamista ja osallistumista – lapset ja nuoret mukaan tekemään kestävämpää ruokakulttuuria avautuu uuteen ikkunaan, linkittää toiselle verkkosivustolle

Hanke

Hankkeen tavoitteena on nostaa ruokailuprosentteja ja samalla laskea ateriapalveluiden hiilijalanjälkeä sekä opettaa kestävän elämäntavan periaatteita lapsille ja nuorille.

Kaksoistutkinto mahdollistaa ammatillisten- ja lukio-opintojen yhdistämisen

Artikkeli

Jonna Asikainen valmistuu sekä yhdistelmäajoneuvon kuljettajaksi Variasta että ylioppilaaksi Sotungin etälukiosta. Jonna suorittaakin kaksoistutkintoa.

Opiskelu Vaskivuoren lukiossa

Sisältösivu